رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور جشن  شکوفه ها ویژه دانش آموزان پایه اول دبستان در روز پنجشنبه ۳۱ شهریور ماه سال جاری در مدارس ابتدایی استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲ 11 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید ولی موسوی در کمیته توجیه و تبلیغ پروژه مهر استان در خصوص آغاز سال تحصیلی جدید گفت: جشن شکوفه ها برای بیش از ۱۶ هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی در روز پنجشنبه ۳۱ شهریور ماه و زنگ بازگشایی مدارس در دوم مهرماه در ۳۰۱۸ آموزشگاه در اقصی نقاط استان نواخته خواهد شد.

 

 

 وی گفت:این جشن با حضور باشکوه دانش آموزان پایه اولی به همراه اولیا آنان‌ و مسئولان استانی و شهرستانی در مدارس ابتدایی سراسر استان برگزار می شود.

 

 وی هدف از برگزاری جشن شکوفه ها را، آشنایی دانش آموزان با محیط مدرسه ، آموزگاران ، مربیان و عوامل آموزشی خود برشمرد و افزود:. جشن آغازین روز مدرسه همیشه برای دانش آموزان روزی خاطره انگیز خواهد بود .

 

 

 موسوی افزود: برگزاری جشن شکوفه ها در کاهش استرس و اضطراب دانش آموزان و نوآموزان و ایجاد خاطره ای خوب و به یاد ماندنی برای آنان می تواند اثرگذار باشد.

 

وی افزود:با توجه به آثار مثبت آموزش حضوری برای سال تحصیلی جدید، مقدمات لازم ، برای حضور بانشاط دانش آموزان در قالب پروژه مهر انديشيده شده است.

 

وی در ادامه گفت: اول مهر جمعه است و سال تحصیلی جدید از روز شنبه دوم مهرماه آغاز می‌شود و به عبارت دیگر مدارس کشور از دوم مهر بازگشایی می‌شوند و همه دانش‌آموزان در تمام مقاطع به مدرسه می روند.

 

رئيس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امکانات و زیر ساخت های لازم بعد از ۳ سال شرایط کرونایی برای آموزش حضوری فراهم است گفت:امسال پیش بینی می شود بیش از ۱۷۲ هزار دانش آموز در تمامی مقاطع تحصیلی در استان کهگیلویه وبویراحمد با شروع سال تحصیلی جدید وارد کلاس درس و مدرسه می شوند.

 

و ی با تبریک آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ به همه معلمان و دانش‌آموزان خلاق و آینده ساز ایران اسلامی گفت: انتظار می رود که همه دستگاهها و اولیا دانش اموزان از ظرفیت‌های موجود برای کمک به آموزش و پرورش استفاده کنند تا شاهد آموزش وپرورشی قوی و در تراز نظام جمهوری اسلامی برای رشد و اعتلای این مرزبوم داشته باشیم .

 

 موسوی ، به اهمیت رسانه ها در کمک به آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت : رسانه ها یکی از ارکان مهم فرایند تربیت محسوب می‌شوند و در کنار ارکانی چون خانواده، حکومت و نهادهای غیردولتی، به عنوان حلقه واسط میان این ارکان می توانند نقش آفرینی کنند.

 

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با تقدیر از همکاری خوب رسانه های فعال در عرصه آموزش و پرورش گفت : رسانه ها در راستای ماموریت‌ها و رسالت‌هایی که دارند می توانند در پیشبرد اهداف آموزش‌وپرورش کمک کنند.

 

موسوی در پایان ، ضمن گرامیداشت تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس ازایثارگریها و فدارکاریهای رزمندگان در دوران طلایی دفاع مقدس تجلیل کرد و از والدین خواست درکنار معلمان برای تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار